E-mail: info@domofire.hu | Tel: +36205007559

Szállítási feltételek

Szállítási feltételek

A Domofire Kft. a megrendelés leadását követően értesítést küld a vásárló e-mail címére. A visszaigazoló levél tartalmazza a megrendeléssel kapcsolatos összes információt:  rendelés időpontja, rendelt termékek, vételár, szállítási költség, választott átvételi mód, fizetési mód, számlázási adatok, várható szállítási ill. átvételi határidő.

A Domofire Kft. a megrendelést az egyes áruk mellett feltüntetett szállítási határidők alapján teljesíti. Olyan egyedi termékeknél, ahol a teljesítés a feltüntetett határidőn belül nem biztosítható, a visszaigazolásban közli az általánostól eltérő szállítási határidőt. A Vásárló ennek ismeretében szabadon dönt a termék megvásárlásáról.

Amennyiben a Vevő több olyan árut vásárol, ahol a szállítási határidők eltérnek egymástól, akkor a teljesítés a leghosszabb feladási és szállítási határidő figyelembevételével történik.

A megrendelés visszaigazolását követően a rendelés során megadott módon telephelyünkön, szállítmányozó cég megbízásával történő szállítás, vagy saját autóval való kiszállítás során átadjuk a termék(ek)et.

A megrendeléssel és visszaigazolással létrejött szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek. A szerződést a Domofire Kft. a megrendelésszámon iktatja.

Szállítási és fizetési módok:

Telephelyen történő átvétel

Ha a megrendelő a termék szállítását saját szervezésben oldja meg, átveheti azt szombathelyi telephelyünkön (9700 Szombathely, Vépi út 8.). A vételár kiegyenlítése ebben az esetben a számlaszámunkra történő előre utalással, vagy  a helyszínen készpénzes fizetéssel történik. Kártyával való fizetés nem lehetséges.

Szállítmányozó cég megbízásával történő szállítás

(kandallók, kályhák, tűztérbetétek, tűzhelyek, kazánok, tüzelőanyagok szállítása esetén)

A megrendelő a terméket a visszaigazolt határidőn belül, ill. a későbbiekben egyeztetett konkrét időpontban, fuvarozó cég által vagy a Domofire Kft. szervezésében kapja meg  emelőhátfalas autóval. Mindkét esetben a lakásba való bevitelről a vásárlónak kell gondoskodni.

Fuvardíjak:

Fémkandallók, csempekandallók, pellet kandallók, kályhák, tűztérbetétek rendelése esetén:

20.000 Ft emelőhátfalas autóval

Hőtárolós kandallók, vízteres kandallók, tűzhelyek, kazánok rendelése esetén, azok mérete, súlya és felépítése miatt a biztonságos szállítás csak a Domofire Kft. emelőhátfalas autójával bonyolítható le, melynek díja:

30.000 Ft a Domofire Kft. szervezésében

A vásárolt termék sértetlenségét a vevő átvételkor köteles ellenőrizni! Nem áll módunkban a jótállást érvényesíteni ha a termék sértetlen átvételét igazoló dokumentum aláírása után a vásárló külsérelmi hibára hivatkozik.

Amennyiben a termék raktárról elérhető, a rendelés visszaigazolása után a megadott e-mail címre proforma számlát küldünk a foglalóról, mely a rendelés értékének 20%-a, melyet a Volksbank Zrt.-nél vezetett 14100172-15656649-01000009 számú számlaszámra kell befizetni. Az utalásnál kérjük tüntesse fel a kapott proforma számla számát.  A foglaló beérkezése után kiállítjuk a fennmaradó összegről a számlát (a foglaló levonásával), amelyet a termék kiszállításakor az átadás helyén készpénzben kell befizetni. Illetve van lehetőség a fennmaradó összeg előre utalással történő befizetésére is, ebben az esetben kérjük a Vevőt, hogy jelezze, hogy utalásos számlát kér, melyet a termék átvételét megelőző napon kiállítunk. A számla utólagos utalással történő kiegyenlítésére nincs lehetőség. A foglaló beérkezése után a szállítást megrendeljük, melynek átfutása max. 1 hét. A szállítás időpontját a megadott elérhetőségeken, telefonon, vagy e-mailen keresztül egyeztetjük a vásárlóval, akinek olyan szállítási címet kell megadni, ahol az egyeztetett szállítási napon napközben 08:00-17:00 között az árut fogadni tudják. Ha a szállítás időpontja mégsem megfelelő számára, a rendelés kiszállítását megelőző 24 órán belül köteles visszajelezni. Ennek elmulasztásából származó kárért a Domofire Kft. nem vállal felelősséget. Fontos megadni egy olyan telefonszámot, ahol napközben akár cégünk, akár a fuvarozó partnerünk munkatársai elérhetik Önt a csomaggal kapcsolatos bármilyen esetlegesen felmerülő nehézségek kezelése érdekében. Hétvégeken és ünnepnapokon nincs szállítás.

Ha a termék nincs raktáron, a gyártást 20% foglaló befizetése után kezdjük meg. A rendelés visszaigazolása után a megadott e-mail címre proforma számlát küldünk, melyet a Volksbank Zrt.-nél vezetett 14100172-15656649-01000009 számú számlaszámra kell befizetni. Az utalásnál kérjük tüntesse fel a kapott proforma számla számát. A foglaló beérkezése után kiállítjuk a fennmaradó összegről a számlát (a foglaló levonásával), amelyet a termék kiszállításakor az átadás helyén készpénzben kell befizetni. Illetve van lehetőség a fennmaradó összeg előre utalással történő befizetésére is, ebben az esetben kérjük a Vevőt, hogy jelezze, hogy utalásos számlát kér, melyet a termék átvételét megelőző napon kiállítunk. A számla utólagos utalással történő kiegyenlítésére nincs lehetőség. A kandalló elkészültekor telefonon vagy e-mailen keresztül jelentkezünk, és a szállítást megrendeljük.

Ha a termék egyedi színű, a gyártást 40% foglaló befizetése után kezdjük meg. A rendelés visszaigazolása után a megadott e-mail címre proforma számlát küldünk, melyet a Volksbank Zrt.-nél vezetett 14100172-15656649-01000009 számú számlaszámra kell befizetni. Az utalásnál kérjük tüntesse fel a kapott proforma számla számát. A foglaló beérkezése után kiállítjuk a fennmaradó összegről a számlát (a foglaló levonásával), amelyet a termék kiszállításakor az átadás helyén készpénzben kell befizetni. Illetve van lehetőség a fennmaradó összeg előre utalással történő befizetésére is, ebben az esetben kérjük a Vevőt, hogy jelezze, hogy utalásos számlát kér, melyet a termék átvételét megelőző napon kiállítunk. A számla utólagos utalással történő kiegyenlítésére nincs lehetőség. A kandalló elkészültekor telefonon vagy e-mailen keresztül jelentkezünk, és a szállítást megrendeljük.

Sikertelen kézbesítés:
Amennyiben valamilyen okból a megrendelő illetve a feltüntetett címzett nem tartózkodik a megadott helyen a kiszállítás időpontjában, a fuvarozó a megrendelő által megadott telefonszámon egyeztet vele a küldemény ismételt kiszállításával kapcsolatban. FONTOS! A vásárló hibájából meghiúsult kézbesítést követő ismételt kézbesítés költségei a vásárlót terhelik.

Postai úton történő csomagküldés

(tartozékok, füstcsövek, tisztítókészletek, kiegészítők, alátétlapok rendelése esetén)

Az árut és a számlát a Domofire Kft. a megrendelés beérkezését követően, határidőn belül postázza a postai továbbítás feltételei szerint, a Vevő által megadott címre. Amennyiben a kézbesítő a megadott címen a címzettet nem találja, a csomagról értesítést hagy. A küldemény ezután az értesítésen megjelölt postahivatalban és az ott feltüntetett határidőn belül, a megadott hivatali idő alatt vehető át.  A termék értéke előre utalással, vagy postai utánvéttel fizethető. A postaköltség a megrendelt termék súlyától és terjedelmétől függően bruttó 2000-5000 Ft.